[wp_hijri_date custom_format="l, j F Y / _j _F _Y"]H
Laman Web Rasmi

Jabatan Laut Malaysia

Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan 2023

Kementerian Pengangkutan Malaysia (MOT) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan/Mystery Shopping tahun 2023 bagi tujuan mendapatkan maklum balas tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan dan fasiliti di terminal penumpang/jeti .

……

Sila imbas Kod Imbasan QR yang tertera atau klik pautan bit.ly/3P8r3sV.

……

Hasil dapatan daripada kajian ini akan digunakan untuk membuat penambahbaikan terhadap mutu perkhidmatan dan keselesaan penumpang.

Maklumbalas anda adalah keutamaan kami.

Facebook

#SaferShipsSecurePortsCleanerSeas #SuccessfulVoyagesSustainablePlanet #MalaysiaMadani #TekadPerpaduan #PenuhiHarapan #SegulaiSejalai

Langganan E-mel Laman Web Jabatan Laut Malaysia

Subscription Form

Sekiranya anda ingin berhenti melanggan , klik link berhenti langganan pada emel yang dihantar.

Warga JLM
Warga Awam
Langgan
Skip to content