Official Website

Malaysia Marine Department

2023 Customer Satisfaction Survey Questionnaire

Kementerian Pengangkutan Malaysia (MOT) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan/Mystery Shopping tahun 2023 bagi tujuan mendapatkan maklum balas tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan dan fasiliti di terminal penumpang/jeti .

……

Sila imbas Kod Imbasan QR yang tertera atau klik pautan bit.ly/3P8r3sV.

……

Hasil dapatan daripada kajian ini akan digunakan untuk membuat penambahbaikan terhadap mutu perkhidmatan dan keselesaan penumpang.

Maklumbalas anda adalah keutamaan kami.

Facebook

#SaferShipsSecurePortsCleanerSeas #SuccessfulVoyagesSustainablePlanet #MalaysiaMadani #TekadPerpaduan #PenuhiHarapan #SegulaiSejalai

Email Subscription

Subscription Form

If you wish to unsubscribe, click the unsubscribe link in the email that was sent.

JLM Staff
Public Citizen
Newsletter